Skip Navigation Linksصفحه اصلی / اخبار / خبر
روابط عمومی های صندوق بازنشستگی و شرکت های تابعه امیدآفرینی کنند / شرکت ها از کالاهای تولیدی یکدیگر استفاده کنند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید برای مدیران، افق و چشم انداز توسعه ای تعریف کنند، بیان کرد: روابط عمومی ها برنامه های مختلفی را برای نقش آفرینی در اختیار مدیران قرار می دهند که این امر می تواند در خصوص ایام دهه مبارک فجر که یک رویداد مهم و اثرگذار در در کل کشور است برنامه های مختلف و امیدآفرین را ارائه کنند.
کد خبر: 3240
تاریخ خبر: 1397/10/17
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید برای مدیران، افق و چشم انداز توسعه ای تعریف کنند، بیان کرد: روابط عمومی ها برنامه های مختلفی را برای نقش آفرینی در اختیار مدیران قرار می دهند که این امر می تواند در خصوص ایام دهه مبارک فجر که یک رویداد مهم و اثرگذار در در کل کشور است برنامه های مختلف و امیدآفرین را ارائه کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در نشست شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی روابط عمومی های هلدینگ ها و شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری که با هدف برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در محل صندوق بازنشستگی برگزار شد، مهم ترین نقش روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مجموعه وجامعه هدف، مشتریان ودیگر شرکای اجتماعی آن ها دانست و گفت: روابط عمومی ها باید در مشکلات نقش آفرینی کنند و بتوانند ساختار مجموعه را بازتولید کنند. بنابراین روابط عمومی باید در اوج نشاط باشد تا بتواند ایجاد نشاط کرده و امید را در جامعه تزریق کند.

تقی زاده با اشاره به اهمیت دهه فجر و برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام گفت: دهه فجر و 22 بهمن ماه به فرموده امام راحل (ره) یوم الله است و همه باید نسبت به این ایام مهم توجه ویژه ای کرده و تلاش کنیم برنامه های فاخر و مناسبی برای دهه فجر اجرا شود.

او همچنین با اشاره به تقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب با دهه فاطمیه گفت: باید با تلفیق هر دو مناسبت و به صورت مکمل در فکر برنامه های جدیدی باشیم و با فضاسازی به کمک شعارهای انقلابی و همچنین حفظ حرمت دهه فاطمیه فضای جدیدی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان و آینده سازان این کشور ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: نوآوری و حس زیبایی شناختی، انتقال خاطرات و تجربه پیشکسوتان انقلاب به نسل های جوان تر به خصوص نوجوانان، هویت بخشی به برنامه ها و هدفمندی آن ها، تنوع با هدف درگیر شدن مخاطبان به خصوص شرکای اجتماعی که بازنشستگان و نوه های این عزیزان هستند، صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد فضای گفتگو از جمله نکاتی است که باید در برنامه ریزی های ما در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر به آن توجه شود.

وی حمایت از شرکت های تابعه را یکی از وظایف مهم صندوق و سایر شرکت های تابعه دانست و گفت: از آنجایی که صندوق بازنشستگی کشوری زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، باید بدانیم که ما یک خانواده هستیم و اگر مساله ای برای یکی از شرکت های تابعه ایجاد شود، باید همه باهم برای حل آن پیشگام شوند.

تقی زاده با تأکید بر اهمیت نگاه همه جانبه به امور و با تکیه بر هم افزایی در روابط عمومی ها گفت: صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بیمه ای کشور است که بخشی از منابع آن از طریق درآمد شرکت های تابعه مدیریت می شود. بنابراین خروج از بنگاه داری و واگذاری شرکت های زیان ده اولویت ما و دولت تدبیر و امید است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت های زیرمجموعه این صندوق با رسیدن به شناخت درست از یکدیگر و کالاهای تولیدی شان می توانند به یکدیگر کمک زیادی کنند، گفت: این فقط روابط عمومی ها هستند که می توانند کاری کنند تا هم افزایی و وحدت رویه در بین شرکت ها ایجاد شود.

تقی زاده با ابراز اینکه امور اداری و تمامی واحدهای مسوول خرید شرکت های مختلف صندوق بازنشستگی باید از این پس تنها از محل کالاهای تولیدی سایر شرکت های تابعه نیازشان را تأمین کنند، تأکید کرد: این مهم به زودی به صورت بخشنامه به همه شرکت های صندوق بازنشستگی ابلاغ می شود.
 
ساختمان مرکزی : تهران - خيابان دکتر فاطمی - ميدان جهاد شماره 61 ، تلفن 88954405 ، فکس : 88963602 ، شماره پستی : 1414771118
کليه حقوق اين وب سايت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
Designed & Developed by : Behvar Design & Engineering Co
info@cspf.ir